Fragt

Vi tilbyder gratis forsendelse i Europa og sender altid med GLS eller UPS. Leveringstiden afhænger af, hvor din ordre skal sendes til. 

Danmark: Indenfor 3 arbejdsdage. 

Europa: Indenfor 7 arbejdsdage. 

*Vær opmærksom på at fortoldning, muligvis kan forlænge den forventet leveringstid. 

Sender I udenfor Europa? 

Hvis du bor uden for Europa og ønsker at få fødderne i et par Gardenia sko, venligst kontakt vores kundeservice på customerservice@gardenia.dk og vi vil finde en løsning for dig. 

Hvor sender I fra? 

Alle vores produkter sendes fra vores lager i Danmark. 

Hvornår vil min ordre blive sendt? 

Så snart vi har modtaget og behandlet din ordre, sender vi den afsted til dig. 

Det tager normalt mellem 1-2 arbejdsdage at behandle din ordre. Når din ordre forlader vores lager, vil du på mail modtage en bekræftelse på din forsendelse med et sporingsnummer og tilhørende link. Dine nye sko er på vej! 

Hvad er status på min ordre? 

Du kan spore din ordre ved at følge linket, som sendes i den mail du modtager, som en bekræftelse på din forsendelse. Oplever du problemer, så kontakt vores kurer (GLS eller UPS). De tilbyder den bedste hjælp til at spore din ordre. Er du i tvivl, så kontakt os venligst på customerservice@gardenia.com.

Husk at det kan tage op til 24 timer efter at du har modtaget en bekræftelse på din forsendelse, til at du kan spore din ordre på linket. 

Vil jeg blive opkrævet told og skatter?  

Inden for EU, opkræves der ikke told og skatter. På forsendelser uden for EU, kan du skulle betale told og skatter på din ordre. Bemærk venligst at Gardenia Copenhagen ikke har nogen kontrol over mulige gebyrer. Ønsker du mere information, så kontakt venligst dit lokale toldkontor. 

 

Retur & Bytteregler

Kan jeg returnere eller bytte mit køb?

Vi håber selvfølgelig, at du altid er tilfreds med dine nye sko. Skulle du dog ikke være fuldt tilfreds, kan du returnere eller bytte dit køb indenfor 14 dage efter modtagelsen af din ordre.

Bemærk, for at forbeholde retten til at returnere eller bytte din vare, så skal varen være i samme stand, som da du modtog den. Vi accepterer ikke brugte eller beskadigede varer.

Hvordan kan jeg returnere eller bytte mit køb?

Ønsker du at returnere eller bytte dit køb, bedes du udfylde den vedlagte returneringsformular, som kommer sammen med din ordre, og sende den tilbage til os sammen med varen, som du ønsker at returnere eller bytte.

Alle produkter, som returneres, må blive forsvarligt pakket til forsendelse. Enhver skade 

forårsaget af utilstrækkelig indpakning, kan påvirke din ret til returnering eller ombytning. 

Vi anbefaler, at du sender produkterne som en pakke, og at du genbruger den pakkekasse, du har modtaget din ordre i. Lettere for dig og bedre for miljøet!

Mærk pakken med ”Returpakke” og send den til: 

RETURADRESSE:

Textile Logistics Denmark

C/O Gardenia Copenhagen

Rømersvej

31

DK-7430

Ikast

Danmark

Bemærk, at alle omkostninger ved retur eller ombytte betales af kunden og at vi ikke accepterer pakker sendt med COD (kontant betaling ved levering). 

Hvor lang tid tager det at behandle en retur eller bytte?

Så snart vi har modtaget den returnerede pakke, kontrollerer vi varen og håndterer derefter din anmodning.

Hvis du anmoder om tilbagebetaling, refunderes beløbet, som du betalte for din vare til samme betalingskort, som du brugte, da du bestilte produktet. Hvis du har modtaget et kampagnetilbud eller en rabat, refunderes det beløb, som du har betalt. 

Når vi har behandlet din anmodning om tilbagebetaling, modtager du en bekræftelse på e-mail og kan forvente din refusion på din bankkonto indenfor 4-5 arbejdsdage.

 

Reklamation

Som forbruger er dit køb beskyttet i henhold til købeloven, herunder mangelregler, som giver dig 2 års reklamationsret. Dette giver dig retten til at få repareret eller udskiftet et defekt produkt, refunderet eller reduceret i pris - afhængigt af de specifikke omstændigheder i din sag.

Oplever du mangler på dit produkt i garantiperioden, reparerer vi det gratis. Dette kræver, at reklamationen er berettiget og at skaden skyldes normal brug. Eventuelle mangler forårsaget af fejlagtig håndtering eller anden skadeforvoldende adfærd fra forbrugeren er ikke dækket af garantien og er ikke berettiget.

Har du en reklamation, bedes du sende os en e-mail, som beskriver dit problem til customerservice@gardenia.dk og vi vil forsøge at løse det så hurtigt som muligt. 

Skal du sende produktet tilbage til os og er din klage berettiget, refunderer vi eventuelle rimelige fragtomkostninger. Hvis din reklamation ikke er berettiget, er du ansvarlig for alle fragtomkostninger under processen. 

Bemærk, at du er ansvarlig for produktet frem til vi modtager det. Alle produkter skal pakkes sikkert ind og vi anbefaler, at du holder kvitteringen for forsendelse og sporingsnummeret.


Har du nogle spørgsmål?

Er du i tvivl om noget, så tøv ikke med at kontakte os på costumerservice@gardenia.dk, så besvarer vi dine spørgsmål så hurtigt som muligt.